Demet Şener’den, Sibel Taşçıoğlu’na: oyunculuğunla bizi mest ettin

SHOW TV’nin reyting rekortmeni dizisi ‘Kızılcık Şerbeti’nde canlandırdığı ‘Pembe’ karakteriyle izleyicinin gönlünde taht kuran Sibel Taşçıoğlu, diziye veda etti. Taşçıoğlu için sette veda pastası kesildi.

Veda sonrası Taşçıoğlu’nun akrabası olduğu bilinen emekli manken Demet Şener ve rol arkadaşı Şebnem Bozoklu, duygusal paylaşımlarda bulundu.

REKLAM

Şebnem Bozoklu paylaşımında; “Gördüğüm, çalıştığım en şahane oyunculardan birisin Sibel’ciğim. Seni çok seviyorum” ifadelerini kullandı.

“SENİNLE GURUR DUYUYORUM”

Demet Şener ise şu sözlerle duygularını dile getirdi; “Güzel kalplim benim Sibel Taşçıoğlu… Müthiş oyunculuğunla bizi mest ettin. Seninle gurur duyuyorum. Eminim, en kısa sürede seni yine ekranlarda keyifle izleyeceğiz. Vedanı tüm zarafetinle yaparak herkese o güzel yüreğini göstermişsin.”

Haber Kaynak : HABERTURK.COM

“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu